logo-samandehi

طراحی بروشور تبلیغاتی چهار لت

طراحی بروشور تبلیغاتی چهار لت

..

  • کاربرد طرح: آموزشی و اطلاع رسانی
  • حوزه لجستیکی و جغرافیایی توزیع: استان گیلان
  • عنوان طرح: معرفی خدمات شرکت بیمه نوین
  • اجزای تشکیل دهنده طرح: عنوان – تصویرگری – توضیحات و اطلاع رسانی – شرح عملکرد – مشخصات دسترسی و تماس
  • رنگبندی: الهام گرفته بر اساس خدمات و فعالیت های شرکت
  • مقیاس پذیری: منعطف
  • وحدت در میان عناصر: قابل قبول
  • سبک طراحی: رئال – کلاسیک
  • زمان صرف شده اجرا: کمتر از ۲۰ روز

طراحی بروشور تبلیغاتی چهار لت توسط مریم نازی.

.

بروشور کتابچه یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد که از طرف تولیدکننده یا ارائه دهنده به مصرف‌کننده یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.
در بروشورها معمولاً علاوه بر تصاویر از نقشه شماتیک کالا هم استفاده می‌شود.

  1. شما می توانید به این طرح بر اساس سلیقه و نظر خود امتیاز دهید. برای اینکار در ذیل این نوشته ستاره هایی جهت امتیازدهی به طرح من گنجانده شده است. مرا یاری کنید تا برایتان بهتر باشم.
  2. شما می توانید نظرات انتقادی و پیشنهادی خود را در ذیل این نمونه کار به صورت مکتوب در بخش نظرات برایم ثبت کنید. مطمئن باشید همه را خوانده و در صورت نیاز به تمامی آنها پاسخ خواهم داد و توصیه های وزین شما را به کار خواهم بست.
  3. شما می توانید در صورتی که از این طرح خوشتان آمد توسط دکمه های اشتراک در جوامع مجازی که ذیل همین نمونه کار مشخص است آن را در صفحات خود در جوامع مجازی بانشر دهید.

موسسه مهندسی طراحی محنا

دسته بندی ها:

نمونه کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *