اتود اولیه طراحی لوگو چرم

اتود اولیه طراحی لوگو چرم

.

  • کاربرد طرح: برندسازی که با استفاده از تکنیک های بازاریابی مدرن مدنظر قرار گرفته است.
  • حوزه لجستیکی و جغرافیایی توزیع: سراسر ایران
  • عنوان طرح: چرم پرنیا
  • اجزای تشکیل دهنده طرح: کلمه پرنیا با ترکیب نماد پوست پرداخته شده
  • رنگبندی: مونوکالر (اتود)
  • مقیاس پذیری: عالی
  • وحدت در میان عناصر: عالی
  • سبک طراحی: مدرن
  • زمان صرف شده اجرا: کمتر از ۳۰ روز

اتود اولیه طراحی لوگو چرم توسط مریم نازی.

حرفه سراجی سنتی ( چرم دوزی) یکی از صدها حرفه و هنر دستی ایرانی می باشد. این هنر، هنری اصیل از منطقه کرمانشاه است که اخیرا به ثبت ملی هم رسیده است.

  1. شما می توانید به این طرح بر اساس سلیقه و نظر خود امتیاز دهید. برای اینکار در ذیل این نوشته ستاره هایی جهت امتیازدهی به طرح من گنجانده شده است. مرا یاری کنید تا برایتان بهتر باشم.
  2. شما می توانید نظرات انتقادی و پیشنهادی خود را در ذیل این نمونه کار به صورت مکتوب در بخش نظرات برایم ثبت کنید. مطمئن باشید همه را خوانده و در صورت نیاز به تمامی آنها پاسخ خواهم داد و توصیه های وزین شما را به کار خواهم بست.
  3. شما می توانید در صورتی که از این طرح خوشتان آمد توسط دکمه های اشتراک در جوامع مجازی که ذیل همین نمونه کار مشخص است آن را در صفحات خود در جوامع مجازی بانشر دهید.

موسسه مهندسی طراحی محنا

دسته بندی ها:

نمونه کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *