logo-samandehi

اتود اولیه طراحی لوگو شیرینی و کیک

اتود اولیه طراحی لوگو شیرینی و کیک

.

.

  • کاربرد طرح: هویت بصری – برندسازی که با استفاده از تکنیک های بازاریابی مدرن – لوگو برند
  • حوزه لجستیکی و جغرافیایی توزیع: سراسر گیلان
  • عنوان طرح: لی لی کیک
  • اجزای تشکیل دهنده طرح:  رسم نام برند با استفاده از تغییر فرم و قرینه معکوس و نمایش نام برند به مثابه کیک
  • رنگبندی: مونوکالر
  • مقیاس پذیری: بسیار منعطف
  • وحدت در میان عناصر: عالی
  • سبک طراحی: مدرن
  • زمان صرف شده اجرا: کمتر از ۲۵ روز

اتود اولیه طراحی لوگو شیرینی و کیک توسط مریم نازی.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی لوگو، منحصر به فرد بودن آن می‌باشد . که با رعایت تکنیک‌های زیر بدست خواهد آمد. تکنیک DOIT: این تکنیک از مهم‌ترین روش‌های طراحی نشان واره یا لوگو خلاقانه می‌باشد که برای هر نوع طراحی کاربرد دارد. شناخت مساله، باز کردن و تحلیل آن در ذهن، معرفی راه حل‌های مختلف و انتخاب بهترین راه حل، چهار گام در این تکنیک می‌باشد. DOIT مخفف چهار لغت Define، Open، identify و Transform می‌باشد .

  1. شما می توانید به این طرح بر اساس سلیقه و نظر خود امتیاز دهید. برای اینکار در ذیل این نوشته ستاره هایی جهت امتیازدهی به طرح من گنجانده شده است. مرا یاری کنید تا برایتان بهتر باشم.
  2. شما می توانید نظرات انتقادی و پیشنهادی خود را در ذیل این نمونه کار به صورت مکتوب در بخش نظرات برایم ثبت کنید. مطمئن باشید همه را خوانده و در صورت نیاز به تمامی آنها پاسخ خواهم داد و توصیه های وزین شما را به کار خواهم بست.
  3. شما می توانید در صورتی که از این طرح خوشتان آمد توسط دکمه های اشتراک در جوامع مجازی که ذیل همین نمونه کار مشخص است آن را در صفحات خود در جوامع مجازی بانشر دهید.

موسسه مهندسی طراحی محنا

دسته بندی ها:

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *