logo-samandehi

قوانین و مقررات

قرارداد و مقررات عقد قرارداد طراحی گرافیک

 

  1. معیار پذیرش طرح، عدم وجود مغایرت عملکرد کارگزار با مستند امکان سنجی (فرم دریافت اطلاعات آنلاین) می باشد.
  2. در صورت قصور کارفرما در تنظیم برگه سفارش (فرم دریافت اطلاعات آنلاین) هیچ تقصیری متوجه شخص طراح نبوده و تغییرات دلخواه کارفرما با اخذ هزینه های جداگانه ممکن خواهد بود. چنانچه پس از تایید نمونه اولیه(مرحله چهارم)، کارفرما به هر دلیلی اعم از منتفی شدن موضوع سفارش یا دلایل شخصی دیگر، از ادامه کار منصرف شود،کارفرما ملزم به پرداخت تمامی حق الزحمه مشخص شده می باشد.
  3. کارفرما متعهد می شود کلیه ی اطلاعات و مصالح لازم جهت آشنایی و انجام موضوع تفاهم نامه را در اختیار کارگزار قرار دهد. بدیهی است زمان شروع و تحویل سفارش از جانب کارگزار منوط به زمان تسلیم اطلاعات و مندرجات طرح و همچنین پرداخت مبلغ قرارداد طبق فرم دریافت اطلاعات آنلاین می باشد. چنانچه چند نمونه اولیه از طرح توسط کارگزار جهت بررسی به کارفرما ارائه گردد،کارفرما پس از انتخاب نمونه ی اولیه ی مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام نمونه های دیگر به کارگزار بوده و هیچ گونه حق مالکیتی نسبت به سایر نمونه ها ندارد.
  4. چنانچه بعد از تایید نمونه ی اولیه که به توافق طرفین قرارداد رسیده است، کارفرما انجام تغییرات را در نمونه ی اولیه درخواست نماید، ملزم به پرداخت هزینه های مترتب بر انجام تغییرات که توسط کارگزار اعلام می گردد می باشد.
  5. چنانچه در زمان تعیین شده در موافقتنامه، پیشنهادات و اجرای طرح از سوی کارفرما مورد قبول واقع نشد(درصورتی که مغایر با برگ سفارش و مستندات تسلیمی نباشد)، مدت زمان اجرای موافقتنامه به همان نسبت تمدید خواهد شد.
  6. چنانچه چند نمونه اولیه طراحی و توسط کارگزار جهت بررسی به کارفرما ارائه شود،کارفرما پس از انتخاب نمونه ی اولیه مناسب، ملزم به بازگردادن تمام نمونه های دیگر به کارگزار بوده و هیچگونه حق مالکیتی نسبت به سایر موارد ندارد.
  7. مبلغ پرداختی از طریق فرم آنلاین صرفا علی الحساب بوده و موارد تکمیلی جهت پرداخت کل مبلغ طراحی پس از بررسی فرم و اعلام وی به کارفرما صورت می پذیرد. در صورت عدم تمایل طراح به اجرای و آغاز عملیات طراحی پس از بررسی فرم ها و مندرجات ارسالی، کل مبلغ پرداخت شده با کسر کارمزد انتقال بانکی کارت به کارت به حساب پرداخت کننده عودت داده خواهد شد.
  8. درصورتی که کارفرما در حین انجام کار،بدون اطلاع رسمی کارگزار، به صورت موازی، موضوع سفارش را به شخص یا اشخاص دیگر(حقیقی و حقوقی) واگذار نماید و یا پیش طرح های تایید نشده را با مجری دیگری در میان بگذارد، کارگزار مختار است در هر مرحله تفاهم نامه را یک طرفه فسخ نموده و کارفرما ملزم به پرداخت تمام مبلغ اعلام شده می باشد.
  9. با توجه به استانداردهای صنعت چاپ، تصویر قابل مشاهده از طرح در مانیتور به عنوان پیشنمایش دارای امکان وجود تفاوت حداکثر ۲۰% تیره/روشن با سند چاپ شده را دارد.
  10. فایل طراحی مورد سفارش به جهت حفظ حقوق معنوی و ماهیت اصلی آن در صورت تحویل نهایی به صورت Flatten می باشد.
  11. در صورت تاکید سفارش دهنده مبنی بر دریافت فایل نهایی در قالب (لایه باز)، سفارش دهنده مکلف است مبلغ ۳۰% از کل مبلغ پرداختی سفارش طرح را به صورت جداگانه به طراح پرداخت نماید.
  12. مبلغ پرداخت شده تفاهم نامه، مبلغ خالص دریافتی کارگزار از کارفرما می باشد و پرداخت هرگونه کسورات قانونی مربوط به تفاهم نامه و سفارش به عهده ی کارفرما می باشد.
  13. اقامتگاه هر یک از طرفین همان است که در فرم تکمیل و بخش تماس با من سایت مندرج گردیده است. هر یک از طرفین مکلف است تغییر محل اقامتگاه خود را به طرف مقابل کتبا اعلام نماید. در غیر اینصورت عذر عدم اطلاع از مفاد اطلاعیه ها، مکاتبات و یا اخطارها مسموع نمی باشد.

 


هشتگ‌ها :